eBay Love

Følg bloggen min på facebook HER.


Sølv tunell / Her   ·   Lys brunt “Acne” skjerf / Her   ·   Glitter mesh top / Her   ·   Gull tunnell / Her   ·   Rosegull tunell / Her   ·   Solbriller / Her

Endelig gjort et lite innkjøp hos eBay igjen! Var virkelig på tide med nye tuneller til ørene nå, da mine har blitt så stygge etter at en del diamanter har falt av. Så nå tenkte jeg å kjøpe flere så jeg har, pluss litt forskjellige typer. Jeg er jo veldig fan av enkle diamanter og litt glitter, så disse er jo perfekte. De gull med diamanter er jo de jeg alltid har da, de har nesten blitt en signatur på mo “look” om jeg kan kalle det for det? Jeg har forresten 12mm om noen skulle lure. Ser i hvert fall frem til disse pakkene kommer! Lenge siden jeg har bestilt i fra eBay, så var på tide. Jeg selv er forresten ikke så fan av å kjøpe så mye fake merkeklær, men den fargen på Acne skjerfet var jo bare helt nyyyyyyyyydelig!

Hva synes du om bestillingen?

16 kommentarer

Siste innlegg