Timberland

Følg bloggen min på facebook HER

Tise har virkelig slått til igjen for min del, fikk kjøpt disse av en søt jente for bare 500,-! For de som kan litt om disse skoene så vet de at disse er dyre, og populære. Så føler at jeg faktisk har hatt ganske flaks og fått kjøpt et skikkelig kupp! Igjen så må jeg bare anbefale dere alle å laste ned appen og se om dere finner noen av deres big wishes der. Utrolig mye fint og billig som selges der. Et av mine nyttårsforsetter var å kjøpe mer brukt, og det har jeg faktisk gjort. Spesielt med dyre ting som gjerne ikke selges lengre, eller som jeg virkelig trenger og vil ha. Jeg er dessverre veldig materialistisk, så for meg er merker litt viktig for at jeg skal vite at ting er ordentlig. Selv om merker ikke alltid er synonymt med kvalitet – men sånn fungerer nå denne hjernen min da. Men er utrolig fornøyd med skoene, trengte slike til vinteren ettersom jeg må ha bedre sko å gå med når jeg lufter hundene, og til 5mila i kollen.. hahha.

Flere som har Timberland sko?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg