Lillelørdag

Følg bloggen min på facebook HER.

God torsdag ♥ I går altså onsdagen – eller lillelørdagen, så var jeg på et koselig personalmøte med den andre Max restauranten her i Oslo, for på mandagen skal jeg bytte restaurant for å være med å hjelpe til der fremover, mulig jeg også blir værende der. Spennende å få lov til å være med på det, og ikke minst føler jeg at det en en slags ære å bli spesielt valgt ut fordi de trenger mitt lederskap, mitt blide vesen og ikke minst at jeg gjør en god jobb. Det er kult! Var en utrolig hyggelig gjeng som tok meg i mot, så håper og tror at dette blir bra! Gøy når man kan få utviklet seg selv og få noen nye utfordringer.

I dag har jeg fri, så i dag er planen å rydde litt, lage en god middag og slappe av med hundene. Det er ikke så fint vær, og da vil hundene helst være inne – litt synd for hadde planer om å gå en lengre tur i dag, men sånn blir det ikke alltid.

Hvordan har uken din vært hittil? 

10 kommentarer

Siste innlegg