Høsten er enda ikke over…

Følg bloggen min på facebook HER.

… Og takk og lov for det! Kulden biter allerede om kvelden, så jeg tror nok vi ikke skal bli sjokkerte om vinteren snart melder sin ankomst. 

I helgen var jeg og hundene hjemover for å besøke familien, og det var utrolig godt å bare komme seg litt unna – for da vet jeg at det blir ekstremt godt å komme hjem igjen. Og slik var det nok en gang! Borte bra, men hjemme best. Og det er her mitt hjem er. Ble i hvert fall noen koselige dager som gikk ekstremt fort, god mat, fint selskap og festligheter på lørdagen for å feire bestevenninnen min som har bursdagen sin i dag. Perfekt timing å komme hjem!

Ellers har det vært mye jobb og lite søvn i det siste som gjør at bloggen ble nedprioritert. Veldig typisk meg å ha 0 energi på høsten. Nå skal jeg prøve å ta meg sammen på kostholdsfronten så jeg vil se fin ut til julen og ha litt mer energi♥

Hva synes du om bildene?

4 kommentarer
    1. Synes bildene var kjempefine <3 Og så fine voffser 🙂 Nyter høsten når den er her, synes ikke trenger å bli særlig kaldere nå, haha! Ha en fin kveld 🙂

    2. Veldig fine bilder av både deg og hundene 🙂 høsten er en fin tid ,. Eneste negativ med den årstiden er at vinterensnart dukker opp, og det blir kaldt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg