Svensk bypåske

 

Følg bloggen min på facebook HER

 

God påskeaften! I dag har det gått i ett hos meg da jeg skal ha påskemiddag med jentene her! Det blir utrolig bra, men i kjent stil må jeg jo nesten styre og stelle til. Hahah! Go hard or go home eller hva?

Ville bare titte innom for å gi et lite innblikk i formiddagen min!

Er i hvert fall i rute, mangler å støvsuge og vente på at det nærmer seg tid for å gjøre klart mer av maten egentlig! Dere kan vente dere bildedryss i fra forberedelsene til denne dagen.

GOD PÅSKEAFTEN.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg