Visit Norway

Følg bloggen min på facebook HER.

 

I dag har jeg vært i Norge i to uker. Starten var jo ganske… kjedelig? 10 dager i karantene, det var ganske seigt. Jeg klager ikke. det var hyggelig å få sett familien igjen og litt miljøskifte for en liten stund. Har egentlig ikke gjort så mye, gått turer, nytet været(var faktisk en hel uke med sol), opplevd årets første snø og alt. Mer bilder kommer senere. Var faktisk en tur på hytta til pappa på Totenåsen også, har ikke tatt med Damon dit før så tenkte at det var på tide. Det var en fin dag det.

Det var fint å få se “alle” igjen etter 6 mnd i utlandet, men har det bra i Sverige også. Kjenner at det blir godt å reise hjem igjen på søndag.

 

Akkurat nå befinner jeg meg i Oslo, som jeg har savnet byen min! Dette er virkelig mitt hjem selv om jeg ikke bor her lengre, men er så trygg her. Men Oslo er her den dagen jeg ønsker å vende hjem igjen også. Not now.

Hva synes du om bildene?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg