Lundeby bunad


I går var faktisk vi på en biltur så jeg fikk kjøpt meg bunad, skulle prøve den så håpet virkelig at den passet – og den passet perfekt. Må bare legge den ned bittelitt, så passer den høyden min! Så håper jeg at jeg blir litt tynnere til neste 17.mai så jeg kanskje er noen % flottere i den. Men ihvertfall veldig fornøyd.


Derfor jeg kjøper meg bunad nå er fordi nå ønsker jeg meg det faktisk, jeg angrer ikke på at jeg ikke valgte det til konfirmasjonen min fordi der og da føltes det feil. Hatet bunad så utrolig mye når jeg var liten, forbindet det med kløe og varme. Så er nok derfor, og da jeg skulle konfirmere meg så var jeg jo bare 14(nesten 15) år også, altså noen år siden. Utrolig som tiden går!

Men nå er jeg veldig fornøyd ihvertfall! Så da må jeg få kjøpt meg bunadskjorte, rense bunaden, kjøpe bunadspose og få mamma til å pusse sølvet hun har som jeg skal få! (Hadde griseflaks med at mamma sine søljer og mansjettknapper er noe av det man kan bruke til denne bunaden)

Hvilken bunad har du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg