#Stolteøyeblikk711

I dag er det en måned til jeg reiser til…

 

…..

 

Ja… Det er helt sant! Om en måned setter jeg snuten mot New York med en gjeng fra 7-eleven, Shell 7-eleven og Narvesen! Vi reiser 21.oktober og reiser hjem kvelden den 24. oktober. Jeg har noen krav for turen, å det er og å dra innom Dash New York, Victoria’s Secret og Primark – Noen som har noen andre tips for gode butikker å gå innom? (Ikke Chanel, Louis Vuitton, Michael Kors osv.)



//photos_weheartit

De planene jeg vet om er av vi selvfølgelig skal shoppe og se New York Rangers i Maddison Square Garden, ligge på Affinia hotel i Manhattan(4/5 stjerner) og selvfølgelig krever jeg å se Ground Zero(minnesmerket etter 9.11). Håper selvfølgelig å få gå i Central park.. er jo nydelig der på høsten!!! 

Noen tips å ta med seg når man skal til New York?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg