Fantastisk julemorgen

Da er endelig dagen jeg har ventet på i ca… et år! Hahah. Men har vært en super julemorgen, stor julestrømpe og kos med familien på morgenen foran tven! Rød saus er i boks, riskrem er laget, ribben er i ovnen, neglene er lakkert og jeg er nydusjet! Da skal eg bare forberede et blogginnlegg til, så får jeg ta på meg litt sminke og fikse meg for kvelden! Håper alle får en fantastisk dag med god mat, godt selskap og noe fint i innpakning! Tenker også spesielt på de som har tomrom i hjertene sine etter noen har gått bort, de på sykehuset, ensomme, fattige og de på gata i kveld…. Men også alle dyrene som i dag lider på samme måte sm de gjør resten av året! 

GOD JUL

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg