Bra start på dagen!

Følg bloggen min på facebook HER.


·   B R E A K F A S T   F O R   H E R O E S   ·

God morgen, eller god ettermiddag blir det for dere! Hehe. Jeg sovnet litt før 7 i dag tidlig så min morgen ble rimelig sen, men det var godt å få sovet ut etter å ha jobbet fra 19-05:45, var nemlig skiftleder på nattskift for første gang – som gikk overraskende bra, men brukte dog litt lang tid da. gøy å få prøvet seg tenker jeg!

Jeg startet i hvert fall dagen min med en herlig brunch, fikk så utrooolig lyst på varm kakao så løpte til butikken for å kjøpe♥ Resten av dagen skal jeg slappe av med bloggerne og Farmen, kanskje litt Pretty Little Liars også ettersom Netflix har fått to sesonger til! Så er det tilbake på jobb 22 i kveld, nest siste nattevakt for denne uken før jeg begynner igjen på mandagen. Blir godt med helg kjenner jeg, hahhah! Men all den infoen og nye lærdommen tar på, hjermetrim på sitt beste.

Hva er dine planer for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg