Julegateåpning & en måned igjen til jul

Følg bloggen min på facebook HER.

Wooow torsdagen var en veldig fin dag, bakte kanelsnurrer sammen med mamma og koste masse med Kikki som stortrives her med å gjøre rampestreker! På kvelden spiste vi middag på senteret her og jeg var med bestevenninnen min Lene på julegateåpningen, som ble egentlig en veldig vindfull og bløt affære da det hadde vært så mildt hele dagen etter et skikkelig snøkaos her dagen før. Men det var koselig, og ikke minst nødvendig å få med meg nok et år♥
 


 



·   O N E   M O N T H   L E F T   ·

I går var det 24. november og 1 måned igjen til jul, og ja ikke minst så var det black friday. Fikk en del gode kupp i går – men viser i eget innlegg! Vi spiste lunsj på Gjøvik, og ruslet rundt før vi dro på sykehuset for å besøke onkelen min. Etterfulgt av en sen bakt potetmiddag her, før vi så julefilmen “Deck The Halls” – eeelsker den. Så har virkelig hatt noen fine dager her hjemme, nå reiser jeg snart hjem til Oslo for å jobbe i 6 dager før jeg reiser tilbake hit for utflytningsfest og førjulskoldtbord med fammen♥ Nå teller jeg også ned for meg selv til jeg ENDELIG kan pynte til advent også, siden første advent blir her på toten så blir jeg nok å pynte dagen før jeg reiser siden 1. desember er jo dagen jeg drar hit igjen.

Har du noen spesielle før-julstradisjoner?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg