For en helg!

Følg bloggen min på facebook HER.

 

 

På lørdagen var det skiftest i Holmenkollen, og i år var min første gang der – og woooow så gøy! Men jammen var det litt av en treningsøkt, det var jo ikke litt kram snø engang så alle gikk jo igjennom snøen, og for meg med korte ben ble det jo litt av en utfordring å ta seg rundt, og man kan jo si at alle trynet minst en gang for å si det mildt. Men utrolig gøy var det, skal kanskje ha litt bedre sko neste gang så jeg ikke blir så våt på bena, men ellers var jeg godt rustet for mange timer i skogen. Veldig morsom opplevelse, og gleder meg allerede til neste år♥

Dere har jo sikkert hørt om alt kaoset der oppe, men vi var så rutinerte – hahah at vi kom oss fra området 16:00, for vi holdt på å fryse i hjel så etter 6 timer måtte vi kaste inn håndkleet. Så erfaringene jeg tar med til neste år er at om man vil være en større gruppe så bør man vell være der oppe senest 9, ha på lange sko, ha med drikke som gjør at du ikke må løpe for mye på do, dra i god tid før femmila er ferdig, sove litt mer enn 8 timer de siste 48 timene og holde humøret oppe selv om det er jææævlig mye slitsomme folk rundt! Hahaha 😉 På kvelden ble det en tur ut, og det var jo interessant som alltid! Nok en helg som har vært veldig bra ♥ 

Var du i Kollen på lørdag?

5 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder, så virkelig ut som dere koste dere på Kollen 😀 Smarte dere var sm var litt mer rutinerte enn mange av de andre, hehe. Veldig lyst til å prøve å dra opp dit en gang og oppleve stemningen! Var der ikke selv i år dessverre, men var en tur i byen, så møtte på alle som kom derfra når jeg skulle hjem, mange var ganske så fine i farten også, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg