Visste du at…?

Følg bloggen min på facebook HER.

Jeg elsker innlegg hvor man kan bli litt kjent med personen bak bloggen, spesielt der hvor man er litt kreativ i hva man forteller, bjudar på og ikke holder seg til den “typiske” malen. Tenker også å kjøre på med en spørsmålsrunde etter hvert om folk er gira på det.

…..
 

 Jeg sover oftest med sokker om nettene – og bruker 99,99% av tiden kun hvite kortsokker.

 Jeg sminker meg omtrent alltid sittende i f.eks en sofa eller seng. Synes det er mye mer behagelig da jeg har skjelvinger i hendene og får holdt armene mer i ro.

 Jeg var ekstremt livredd hunder før.

 Jeg har jo besøk Kardashians sin tidligere Dash butikk i New York, og der fikk jeg faktisk skikkelig fine komplimenter i fra hun ene ansatte om jakken min. Er så stolt av det enda, haha! #Fangirl ↓

 Jeg har bodd i Oslo i over 4 år nå!!! Helt sykt hvordan tiden flyr.

 Jeg har veldig mye treningsklær til å trene ca. 0 dager i uka i gjennomsnittet. Så utrolig mye fint tøy og, må virkelig prøve å få motivasjonen på plass til å bruke det til høsten! 

 Jeg har nesten bare mareritt når jeg er syk, eller når jeg er ekstremt sliten av jobb og dårlig søvn.

 Jeg har hatt regulering før, noen som kan huske det? (Regner med at hvis jeg fortsatt har lesere i fra Tiia.blogg.no-tiden så husker dere kanskje det)

 Jeg elsker å kjøre karuseller. 

 Jeg pleide faktisk å videoblogge på min tidligere blogg. Måtte se igjennom videoene… Og ja, man får jo lyst til å aldri se dagens lys igjen for å si det sånn. Gud så flaut, kanskje jeg skal tørre å poste den minst flaueste en gang? Vi får se. Videoene ligger som privat på brukeren, så er ikke vits å prøve å finne denne dumskapen min i fra ungdomstiden engang.

 Jeg hater cottage cheese, det er faktisk på topp 10 av de ekleste matvarene jeg vet om. Burde faktisk lage et eget innlegg om det, så kresen som jeg er.

 Jeg håpe jeg ikke blir så gammel at jeg ikke klarer å ta vare på meg selv.

 Min første piercing tok venninnen min på meg, i navlen, hjemme hos henne. Har det piercing-hullet den dag i dag, og det ser fortsatt ikke bra ut. Hahaha! Tok også nesepiercing hos henne. Anbefaler ingen å gjøre dette, man bør ALLTID oppsøke et piercingstudio for å unngå risikere å ødelegge arrvevet, eller faren for infeksjon. Den jeg hadde i leppa tok jeg hos Safari på Lillehammer da mamma skjønte at jeg kom til å ta enda en privat om hun ikke gav meg lov, fikk lov i mot at jeg ikke tok i tungen når jeg var gammel nok. Guess what i did? Oppsøkte Safari igjen da jeg ble 16 og tok i tungen og 😉 

Har lagt på meg litt med årene ser jeg, hahahha men det er normalt for er jo rundt 10 år siden. Gud så skjev piercingen er,
og hvor kort hullet er – så får jo ca. bare kjøpt smykke på Ebay da de selger med korte stenger.

 

 Jeg har for øvrig sprøyteskrekk, hahah! Utrolig ironisk, men sant.

 Jeg skriver for mye “haha”. Helt håpløst faktisk!


 Dette er bioen min på Tinder….  Rart jeg er singel? Evig Oslo-lover, CrazyDogLady og fotballjente med (lovlig) pyro i hånden på Vålerenga-Lillestrøm i 2017. Er det egentlig innafor å innrømme at man har bruker på Tinder? Kan også legge til at jeg selvfølgelig også har “normale” bilder av meg ute på den brukeren, haha.

 Jeg er ikke så alt for glad i å bli tatt bilde av i hel-figur, da jeg føler det ser litt dumt ut på meg siden jeg har korte ben i forhold til hvor fyldige lår jeg har. Bryr meg ikke så mye om hva andre tenker, er bare at da er det vanskelig å bli fornøyd med bildene. Og nei, jeg skylder ikke på Kim K bare fordi hun har lange bein og ikke jeg – så det er sagt. Jeg tror ikke på å skylde på andre for at det er noe man ikke er fornøyd med ved seg selv (med unntak av mobbing), for spesielt det med vekt er det kun jeg som kan gjøre noe med, ikke Kim K. Dette var ikke for å få noe “nei du er bra nok som du er” sympati, fordi jeg vet jeg er bra nok, ville bare fortelle noe om meg og hvordan jeg tenker.

Men.. Hva gjør man ikke for bloggen a?

 Jeg tar omtrent aldri medisiner. Tar hostesaft om jeg er dødens forkjøla og det aldri går over(med tårer i øynene selvfølgelig for synes det smaker helvete), og tar Ibux ved forkjølelse, og p-piller. Tror ikke helt på å trykke i seg medisiner så fort man har vondt noe sted. Sunn tankegang da? 

 Jeg synes kinodates egentlig er jævlig kleint. Altså er man keen, da ser man film hjemme og man faktisk kan sitte i armskroken, le litt og prate om det som skjer under filmen. Kjenner man ikke “daten” så godt så blir det jo til at man sitter der å tenker – skal man holde hender? Skal man sette seg nærmere den andre? Skal man se på hverandre? Skal man le sammen? Ja dere skjønner greia, det er kleint og unødvendig. Kino tar man når man synes opplegget begynner å bli avslappet så man faktisk ser på filmen.

 Jeg er ikke noe fan av Bergen, jeg har aldri vært der men har heller aldri syntes at byen ser fin ut – bare masse regn, grusomme folk og et grusomt fotballag. Ironisk nok er musikken som minner meg og ungdomstiden norsk rap, i fra Bergen.


Vet ikke hvor interessant dette var egentlig, men var gøy å skrive innlegget uansett!

Likte du innlegget? / Gira på spørsmålsrunde?

9 kommentarer

Siste innlegg