Twenty three – Happy bday to me

Følg bloggen min på facebook HER.

Endelig fyller denne jenta her også år! Så i dag unnet jeg meg å kjøpe en kanelsnurr i fra Baker Hansen, vet ikke om det er bra eller dårlig at jeg har ca. 5 min gange til Storo senteret med alt av alt jeg elsker… Perfekt… Så i kveld etter en økt til med pakking blir det å kose meg med dette og grine meg i hjel av siste The Originals episoden!

Ellers har det vært en veldig bra dag, har fått pakket ut litt mer enn i går, fått plassert litt ting så jeg i hvert fall så smått kan få tømt noen esker. Så ville bestevenninnen min gi meg en bursdagsmiddag – så vi spiste på Café Sara, og det var utrolig digg! Stappmett enda faktisk ♥ Takk for at du ville holde meg med selskap på tross av at vi skal feire på lørdagen, og ikke minst for maten. Du er så god!

Var jo også som sagt på Storo senteret og måtte innom Nille, og der kom jeg jo selvfølgelig over en Fransk Buldog pyntegjenstand, så den måtte bli med hjem! åh som jeg gleder meg til å vise dere når alt er klart.

Behind the scenes…. 


At the moment ser det jo helt jævlig ut her, rett og slett. Men håper og tror at det vil komme seg i løpet av de neste dagene! 

Så alt i alt har det vært en fin bursdag, våknet av meg selv – helt påkjørt selvfølgelig etter to dager med pakking, vasking og flytting. Ikke minst har jeg fått så utrolig mange og koselige gratulasjoner på dagen min♥ Settes stor pris på!

Hurra for meg 

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med 23 års dagen . Håper du får en fin feiring på lørdag 🙂 Katinka er snill som ville gi deg en bursdagsmiddag 🙂
      Flytting er alltid slitsomt men utrolig godt å bli ferdig med det også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg