10 dager igjen til jul

Følg bloggen min på facebook HER

Fikk endelig satt sammen pepperkakehuset i fra forrige helg… Bedre sent enn aldri eller hva? Det ble jo koselig i hvert fall.

3. søndag i advent og lucia dagen, da hører det med å dytte i seg 3 lussekatter også – eller hva?

Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede.

Så fikk jeg også endelig pakket inn julegavene til de fine menneskene jeg har omkring meg her – har faktisk også levert ut noen andre også allerede. De hjemme som får gaver har de vært nødt til p hente på postkontoret selv da jeg fant ut at det var bedre å bestille på norske sider i stedet for å bestille hit og så sende videre, er enormt dyrt å sende pakker i mellom Sverige Norge. Har også sendt ut årets julekort til Norge slik at disse skal komme fram i tide – så postmannen aka pappa har den ære av å dele ut alle kortene til de der hvor jeg er i fra for det var mye billigere å sende en stor konvolutt en liten. Haha! Man lærer seg alltid noen triks.

Det ekstra spesielle var jo å sitte å pakke inn egne gaver… Gavene ble ikke avslørt, men  ettersom jeg har måttet hente pakkene mine på posten selv – og noen i så voldsomme esker så måtte jeg prøve å finne på en smart løsning. Det blir færre gaver i år, men slik er det når situasjonen er som den er. Hyggelig å få noen, men blir ekstra hyggelig når vennene mine kan komme hit og heller betale for litt ekstra opplevelser sammen med meg i stedet.

Ellers så har resten av helgen vært rolig, på fredag var jeg borte på middag og spiste pizza! Lørdagen gikk med på å være nede i sentrum, fikk handlet de siste julegavene og kikket! Var utrolig koselig i hvert fall. Godt med en rolig helg!

Nå er det ny uke og kun 10 dager igjen til jul.

Hvordan har din helg vært?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg