Om meg

Jeg har tidligere blogget fra http://tiia.blogg.no/

·   K R I S T I N E   L A R S E N   ·

Jeg er Kristine, 24 år fra Toten – men bosatt i Oslo siden 2014. Jeg har tidligere studert bachelor i journalistikk ved Høyskolen Kristiania, og ble uteksaminert våren/sommeren 2017 – og bestått. Jeg er genuint opptatt av å skrive, formidle, dele, ta bilder, kjendiser, mote(kanskje ikke jeg selv kler meg så moteriktig, men interessen ligger der), reise, livsstil og alt som hører med i det overfladiske liv! Jeg er også veldig interessert i fotball, dyrevern, hunder og prøver å få interessen for trening.

I Oslo bor jeg sammen med mine 2 Franske Bulldoger, også kalt “Frenchies” Damon som er født i februar 2015 og Kikki født i januar 2017. Disse betyr hele verden for meg, og er den beste investeringen i livet jeg har gjort. Så mye glede og lærdom hadde jeg aldri trodd at disse to skulle kunne gi meg.


Dette er oss♥

Er det noe du lurer på så legg igjen en kommentar.

9 kommentarer

Siste innlegg