Funday

 Følg bloggen min på facebook HER.

Adidas zip crew / 599,- / Junkyard(her)    Protein pannekakepulver / 189,-(-24%) / Proteinfabrikken(her)     “Fitness popcorn” / 29,- / Proteinfabrikken(her)    
Better Bodies genser / 499,- / Proteinfabrikken(her)     Sjokolade proteinpulver / 229,-(-40%) / Proteinfabrikken(her)


Sunday is a fun day! I dag har solen endelig skint over Oslo igjen, dog ikke like varmt som tidligere i uken men is ble det på oss allikevel, og lille valpen vår fikk gått en del – sjarmerte seg hele veien ned til narvesen♥ Litt nettshopping har det også blitt i dag, endelig fotball igjen neste helg så da måtte jeg nesten kjøpe meg noe nytt til da.

Spania turen i slutten av januar, oppussing av kjøkken og valp har tatt bort fokuset mitt på trening og sunt kosthold, så nå blir det andre boller(eller ingen boller for å si det slik)! Skal nok ikke kjøre på med proteinpulver med en gang med tanke på at jeg ikke har trent på lenge, men kjekt å ha dersom jeg føler at det blir nødvendig – spesielt i ukene jeg har kjøttfri uke. Gleder meg veldig til å komme i gang igjen, fordi nå har jeg hatt en dødtid over alt for lang tid – flere og flere strekkmerker, kiloene legger seg på og kondisen blir bare dårligere og dårligere! Så håper motivasjonen kommer på topp veldig raskt. Resten av kvelden skal jeg prøve å få gjort en del på eksamensoppgaven, ganske stor oppgave så nå er det bare å bite tennene sammen og jobbe hardt.

Hvordan har din søndag vært?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg