Lovely days

Har hatt noen flotte dager med fri, Damon og meg tid – love it! Nyter slike dager til det fulle, selv om jeg elsker når vi alle tre er sammen. Er mye styr med eksamen og sånt nå så har vært i litt andre tanker de siste dagene, syntes dette temaet er ganske vanskelig da nyhetsjournalistikk ikke er helt favoritten min – men gjør så godt jeg kan og håper jeg får alt klart til eksamen som jeg må ha klart! Blir ihvertfall utrolig deilig med sommerferie og få levert siste eksamen 15.juni!

Fikk forresten en kommentar her om at jeg spiser egg men er dyreverner så derfor er jeg hykler – vil da informere om at selv om jeg engasjerer meg for dyrevern så er jeg desverre ikke vegetarianer – men jeg har redusert kjøttforbruket(ikke at det ser sånn ut ovenfor) og jeg spiser svært sjeldent kylling(og aldri gåselever, lam/sau, fisk). Så gjerne kall meg hykler for at jeg spiser egg, men jeg spiser faktisk kjøtt og…

Hva har du gjort hittil denne uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg