1 year

På lørdagen som var så var det ett år siden jeg og min kjære ble offesielt kjærester….



Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den fine lille familien min! 

.. men den datoen vi egentlig feirer er 23.juli fordi det var første gangen vi var med hverandre og ble kjent! Lykkedagen vår? Men siden det var 1 år nå, så syntes jeg vi skulle feire ihvertfall litt med en liten gave. Fikk en utrolig vakker ring av han ihvertfall, kjempe glad for den! – nei, vi er ikke forlovet.

Det var ihvertfall en koselig dag inne siden det var forferdelig regnvær, både tobente og den firbente var slappe og ville helst ligge på sofaen under teppet! Det ble en veldig sen middag, men syntes den ble veldig bra ihvertfall.

Hvordan pleier du å feire jubileum?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg