Sommer og skolefri!

Natt til i går så leverte jeg min siste eksamen før ferien! SÅ UTROLIG DEILIG. Det som ikke er fult så deilig er at jeg har selvfølgelig blitt syk… Fra torsdag-lørdag var vi i Sverige(eget innlegg kommer), så ble uheldigvis syk på den turen. Utrolig kjedelig å ligge syk inne i leiligheten når solen skinner på skyfri himmel, og alt jeg vil er å helst ligge på et teppe i en av Oslos parker med en kald en i hånda og engangsgrill med pølser på ved siden av. Damn. Men det er en tid for alt. Jeg er ihvertfall fornøyd med at jeg satt syk og jævlig(unnskyld språket), i 7(!!!) timer på søndag for å jobbe med eksamen, burde vell strengt tatt kanskje ikke ha gjort det men MÅTTE…. Nå er den eksamenen i hvertfall levert og jeg har endelig sommerferie! 

GOD SOMMER!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg