Starting with the man in the mirror

– Michael Jackson


Det er det jeg skal gjøre. Jeg skal ta grep om meg selv og speilbildet mitt. Jeg har latt det gå for langt at jeg er et sted der jeg ikke ønsker at kroppen min skal være. Mange kilo over streken. Nå er det sommer og jeg føler meg så absolutt ikke konfertabel, ikke i noen klær egentlig. Men jeg har det godt med meg selv allikevel, det skal jeg si. Men det er bare det ene issuet – kroppen. 

Jeg har ikke tenkt å skylde på kropsspresset for at jeg ønsker å trene og gå ned i vekt, men det er fordi jeg trenger det. For at jeg skal føle meg vel. Ikke fordi at andre skal syntes jeg er flott og fit, fordi min kjære elsker meg nå og for flere kg siden, han elsker meg i morgen og♥

Godt det er over 2 måneder til vi skal til Tyrkia sier jeg! Mye kan skje på de månedene om jeg holder fokus. Strekkmerker til helvete.


Det jeg skal bli flinkere på nå er å trene jevnlig, gjøre øvelser hjemme hver dag før jeg dusjer. Jeg skal begynne å jogge og ha noen treningsøkter hjemme. Jeg skal selvfølgelig også fortsette med å trene på treningsstudio! Her har jeg forøvrig noen tips til bra hjemmetrenings videoer:

Gleder meg til å få mer overskudd, føle meg bedre og se sunnere ut! 

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
Trene Jobb 11-19:00 Jobb 11-19:00 Trene Jobb 11-19:00 Fri Trene
Vegetar taco Kjøttdeig, pasta og salat + sjy saus Biff, ris og salat + sjy saus Club sandwich Hjemmelagde svineburgere og salat Ut å spise Hjemmelaget carbonara saus, pasta og salat

Så deilig å ha handlet inn for uken(og litt neste uke om jeg ikke tar feil, hahha). Tror dette er en flott start på et sunnere og bedre liv! Håper virkelig jeg klarer å gjennomføre mine planer for meg selv. Tatoveringer er selvfølgelig det jeg vil belønne meg selv med! Skal også begynne å telle dager jeg ikke spise godteri(potetgull, sjokolade osv). Men noen unntak gjøres jo ved besøk, orker ikke å være helt slavisk. Men alt med måte! Nå løper jeg på trening, blogges i morgen♥

Hva gjør du for at du skal føle deg bra?
Har du noen gode tips til sunne matretter, gode treningsmetoder o.l – skrik ut!

8 kommentarer
    1. Jeg trener veldig ofte, men det har gått litt dårlig siden jeg har så mye å gjøre. Men trener hofter og lår, også når jeg kommer hjem elsker jeg å spise mat som jeg spiser til vanlig pluss burrito rullet med ruccola, spinat, salat, tomater, advokado og rømme, det er en drøm!! 😀
      Stå på!!!!

    2. Hei,
      Jeg har sett du har delt en del vegetaroppskrifter og slikt, og at du er imot pels ol.
      Og likevel spiser du svin?
      Svinekjøtt er noe av det verste du kan spise etter kylling, grisene står på områder på 0,65kvm og biter halene av hverandre foridi de har stereotypisk atferd.
      det er flott at du har et fokus på dyrevelferd, men nå du gafler i deg svinekjøtt flere dager i uken er du bare hyklerisk
      som sagt, noe er bedre enn mye annet, og det er bedre med den ENE vegetardagen enn kjøtt 7 dager i uken, men samtidig spiser du bare brød med ost på de dagene du er vegetar og ost er minst like ille som kjøttproduksjonen

    3. Helene: hei Helene, jeg syntes det er veldig bra at du engasjerer deg! Jeg digger folk som deg. Først; Er du vegetarianer selv? Ettersom du kritiserer meg utenom å vite så mye rundt det.

      Jeg har en fastsatt kjøttfri dag i uken, IKKE veganer dag. Jeg spiser heller ikke kjøtt hvert eneste måltid resten av uken heller, det vet ikke du noe om.

      Det er fint at du engasjerer deg for grisene- men da tar jeg ballen videre- hva med kuen/oksen, lam/sau, kalkun?

      Jeg spiser nesten aldri kylling eller lam/sau, har en kjøttfri dag i uken, bruker ikke pels, skinn eller angora. Jeg bruker ikke dyretestet kosmetikk, tannkrem eller såper. Jeg besøker aldri dyreparker, akvarium, delfinarium eller sirkus. Kall meg gjerne hyklersk fordi jeg spiser kjøtt, men vær forsiktig med slike angrep. Dette er grunnen til at mange ikke tør å engasjere seg fordi i noens øyne bør det aldri nok. Men heldigvis så er seriøse dyrevernere stolte av de som gjør noe. Håper du også holder deg unna alt jeg gjør, siden du gir meg en pekepinn for at jeg spiser svin og ost:) ha en fin lillelørdag!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg