Goals

Jeg tror at alle har mål her i livet, noen er viktigere enn andre. Men jeg vet at alle disse under vil forme meg som menneske og journalist en dag – forhåpentligvis. Ikke minst er det viktig å ha ting til å se fremover mot eller å jobbe mot for å utvikle seg selv. Jeg er så glad at jeg i en alder av snart 20 år faktisk vet hva jeg vil med livet mitt.


foto//weheartit 

Tatovere det ene låret/siden ved hofta

Når jeg har trent en stund, gått ned noen kilo og jeg føler meg vel så skal jeg skrape sammen noen kroner for å tatovere siden på låret mitt! Det er sååå fint.

Få en sunn og flott kropp

Det er et skikkelig mål for meg å få en trent og sunn kropp, jeg er på vei dit heldigvis. Men veien er tung og lang.

Bli flink på å lage mat

Etter jeg har flyttet så har jeg heldigvis utviklet mine kokkekunskaper, men jeg har fortsatt lyst til å lære mer! og ikkeminst å like mer.

Reise til USA

Jeg har så utrolig lyst til å reise til USA, det er så mange steder jeg vil besøke! Men Florida/Orlando, California/LA, Miami, LAs Vegas, New York, Key West og New Orleans er virkelig på toppen av  de stedene jeg vil. Tenk hvor bra bloggingen hadde vært derifra?

Møte spennende folk

Ian Somerhalder, J.K Rowling, Ariana Grande og Richard O’Barry er de 4 i verden som jeg virkelig ser opp til og beundrer.
 – Ian er så utrolig opptatt av dyrevelferd og miljøet, i tillegg så er han skuespiller i The Vampire Diaries som er en av de mest populære seriene i verden(kan ogsåsi at vår firbeinte er oppkalt etter Ians karakter i tvd).
 – J.k Rowling… Trenger jeg å si noe mer, syntes quoten hennes taler for seg? Hun er en gudinne, jeg hyller henne og all ære til henne for å gjøre min generasjon til Harry Potter generasjonen. Lots of love!
 – Ariana Grande er en av de vakreste tobente på denne planeten, hun synger de fleste av scenen og er opptatt av dyrevern i tillegg. Tar av meg hatten for den dama.
 – Sist men ikke minst, Richard O’Barry, det er en ekte helt. Lever for vern av delfiner og kjemper dems kamp på land. Takk for alt du gjør og alt du ofrer for dyr og at andre skal åpne øynene. Se The Cove, så skjønner dere hvor stor og viktig denne mannen er.

Ellers så har jeg store ønsker om å møte Kardashian/Jenner familien, casten til The Vampire Diaries, The Originals og Grey’s Anatomy, Lana Del Ray og Sophie Elise faktisk.

Oppnå det jeg ønsker her i livet

Mine store ønsker det er å bli utdannet journalist, bo i en stor og fin leilighet i Oslo eller utenfor sammen med min kjære, Damon og forhåpentligvis flere franskmenn/frøkner og kanskje en bebis engang. I tillegg så har jeg pønsket ut mitt drømmebryllup, og jeg tror at alle som kjenner meg ikke blir sjokkert av at jeg ønsker meg et romjulsbryllup! (hahah jeg er så wierdo). 

Dra til Taiji, Japan for å kjempe for delfinene

Dette er vel kanskje et av de viktigste punktene. Slik det ser ut nå så blir det nok igjen ny sesong for “fiskerene” i Taiji i september. Det er så grusomt av verden  sitter å ser på, politikerene sitter å ser på og gjør… ingenting. Jeg vil gjøre noe, men først skal studiene gjennomføres. Jeg vet ihvertfall at jeg skal bruke studiet mitt for at delfinene i bukten i Taiji blir hørt. Jeg har tenkt ut et prosjekt, så jeg håper virkelig jeg kommer på gode ideer, for det er faktisk bare 2 år til jeg “kan” dra. 

Hva er dine “goals”?

5 kommentarer
    1. shitface89: Helt klart, når kroppen er litt strammere så kjører jeg på! Greit å ikke tatovere et slikt sted når jeg ikke er helt fornøyd med spesielt det partiet på kroppen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg