Bucketlist for this summer

// inneholder konkurransebidrag

Alle andre legger jo ut sin bucketlist for sommeren, så da må jo jeg også kjøre på? Det er spådd fantastisk vær i sommer, så håper alt over blir gjennomført. Gleder meg masse til mange nye minner i sommer og ikke minst til jeg blir 20 år!

Er det noe jeg virkelig håper vi får gjennomført så er det en roadtrip til Bø sommarland! Ønsker så gjerne å fikse noen gratisbilletter så vi kanskje kan lure med noen som vil passe på Damon, for ønsker å ta med han på turen og. Men hvis det ikke ordner seg så får vi reise alene, har ihvertfall lyst til å ta med Go Pro kamera å filme, tror det hadde blitt en kul ting å vise på bloggen! Ihvertfall på http://sommarland.no/ så finner du alt av informasjon om parken, regler og alt annet du trenger å vite! Jeg kan ihvertfall anbefale Bø camping som er like ved sommarland om noen vil ha en rimeligere tur ned dit! (vært der flere ganger)

Hva er din bucketlist for sommeren?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg