22.juli – Light up the night

(Selvfølgelig midlertidig plassering på lyslenken)

Er ingen steder i verden jeg er så glad i som hjemme♥ Tenk å ha en så fantastisk utsikt på kveldene?! Får sydenfølelse hver gang når solen går ned nå på sommeren.

Hatt et lite fravær, vært litt sliten pga. jobb, besøk og trening! I dag har jeg hatt fri, så i dag sov jeg lenge før jeg og Erik dro til byen og tok “frokosten” på Fridays! Og nå har vi hatt besøk av noen kompisser av Erik i noen timer, så koselig da!


 

I dag er forøvrig en veldig trist og lite munter dag. I dag er det 4 år siden en mann drepte 77 mennesker men rystet et helt land, eller en hel verden. Ikke minst tok mannen i fra utrolig mange mennesker et familiemedlem, en venn eller en kjæreste i døden eller i psykiske lidelser i etterkant. Jeg tenker på alle i dag som fikk sommeren sin satt på vent i 2011. De som satt å ventet på lyd fra sine barn på utøya eller familiemedlemmer i regjeringskvartalet. Det som skjedde kan ikke beskrives med ord. Men sammen er vi sterke, og størst av alt er jo kjærligheten.

I dag når vi var i sentrum så la vi ned to roser ved regjeringskvartalet, den er til dere alle som døde, til dere alle som er igjen.

Hvordan har din dag vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg