It’s my birthday!!!



Hadde en helt super bursdagsfeiring i går/natt! Startet dagen med å ha noen besøkende hjemme hos oss før vi skulle på kamp. Gelly shotsene gikk ned på høykant og stemningen var kjempe god! Stemningen etter kamp var noget laber med tanke på at Vålerenga tapte, buuu… Så da bar det hjem for å spise pølser og ta en drink før vi kom oss til sentrum, en time før jeg fylte år. 00:00 kom noen av de flotteste jentene jeg vet om, bort til meg med hver sin shot. Alle rundt meg sang bursdagsangen for meg, det ble fyrt av et bluss utenfor og jeg bare sier dere – det var legendarisk og tragisk at det ikke ble filmet. Det var et så utrolig lykkelig øyeblikk. Det var ihvertfall en flott bytur før det ble en stor slump drama før vi kom oss hjemover. Hva dette dramaet går ut på har ikkenoe å gjøre her på bloggen. Jeg vil be alle tenke på at livet er kort, ta vare på de som tar vare på deg og ønsker deg vel.


Dagen i dag har vært flott, men sov bare 3,5 timer i natt så er noget sliten her jeg skriver nå. Humøret er så jævlig nedi bakken, trist at bursdagen min ble litt ødelagt, det påvirker i hvertfall en god del av denne dagen! Men den store gleden var å våkne opp til fine venner i stua her, og så dro vi jo å hentet hjem Damon senere! Damon ble veldig glad da vi kom og han har vært kjemep snill borte på besøk. Ble litt grillings hos barnevakten før det bar hjem for kvelden!

Men nå er jeg endelig 20 år og ekte voksen!!!!!!

Hvordan har helgen din vært?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg