Når man blir liggende…



I en og en halv uke har jeg vært mer eller mindre liggende pga. mild influensa(mest sannsynelig), herregud hvor udugelig jeg føler meg! Vært sykemeldt like lenge, så har jo ikke gjort så mye spennende enn å holde på å hoste på meg brist i ribbeinet, sovet dårlig halvparten av syketiden, vært på førjulsmiddag hos morfar med familie(mens jeg holdt på å hoste på meg brist i ribbeinet) og ligget på sofaen! Vært ute med Damon 2 ganger, og svetten bare har silt nedover ryggen på meg – senest i dag. Så er vell ikke helt i slaget enda, men heldigvis mye bedre enn forje lørdag! (Jeg har jo faktisk ENDELIG kunne legge i fra meg vannflasken – har nemlig gått med en imsdalflaske med meg HELE tiden for å ikke hoste meg i hjel og få hosteanfall).

Så dette har vært mitt liv siden sist. Også eksamensstress og annet stress da! Jeg går i mine siste uker hos 7-eleven, det blir veldig vemodig å ikke jobbe sammen med de fine menneskene mere, men skal heldigvis på julebord på mandag(med mindre jeg blir myeee dårligere igjen) med jobben! Så det blir veldig koselig ♥ Ser frem til nye utfordringer i 2016!

Hvordan er formen din?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg