Min første publiserte sak hos VIXEN

Følg bloggen min på facebook HER.


 
I går publiserte jeg min første sak hos VIXEN, utrolig gøy! Jeg fikk selvfølgelig litt hjelp med saken, oppsett osv. Men utrolig kult å ha min første publiserte sak med min byline hos en redaksjon, absolutt en milepæl i livet – eller i karrieren min.


(Screenshot av VIXEN.no)

Ellers så lever jeg ut de kalde dagene her i Oslo, kveldens hundetrening i sentrum ble avlyst – ikke så rart akkurat. Så nå har vi en halvgal valp med ADHD inne, siden han har sovet i hele dag! Egentlig litt deilig, for har hatt fult program denne uken, og har det for det meste resten av uken også. Så nå blir det å slappe av litt med guttene mine før jeg legger hodet på puten i kveld, starter litt tidligere i morgen enn jeg har gjort ellers! 

Hva syntes du om saken min?

6 kommentarer

Siste innlegg