Trine’s Wardrobe

Følg bloggen min på facebook HER.


 Ikke reklame

Trine Kjærs skincare-kolleksjon finner du hos YME på Paleet, Oslo

Beklager for fraværet i det siste – men hundekurs, praksis og livet ellers har tatt opp tiden min, men for et kult liv jeg har om dagen! I dag var jeg på pressefrokost i forbindelse med den danske toppbloggeren Trine Kjær sin norges lansering av skincare-kolleksjon hennes, og gjort intervju med henne ♥ Så jeg har fått en uper oppladning til VIXEN Blog Awards i kveld, hva er det jeg ikke skal få være med på? Er helt utrolig at jeg lever livet jeg ønsker å leve nå, håper det varer for evig! 

Så nå blir det å sitte på kontoret, forberede saker og ta livet med ro før jeg skal ordne meg til kveldens begivenheter! Er så nervøs, men gleder meg så mye – så kommer Erik og Ida for å holde meg med selskap og støtte meg senere på kvelden, er nok et par til som gleder seg ♥

Hvordan er din fredag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg