My friday morning; Bik Bok SS16

Følg bloggen min på facebook HER.


 

I dag startet jobb-dagen min på This Is Pr, i går hadde de pressefrokost i forbindelse med Bik Bok SS16 kolleksjonen – men vi tok turen i dag, er utrolig mye fint som kommer til våren/sommeren! Noe har allerede kommet ut, og mer kommer. Når man så alle de fine og deilige klærne så må jeg nok innrømme at jeg lengtet ekstremt etter varmen. Vi fikk også velge ut et plagg som vi får, og jeg valgte den grå/blå trench coaten som allerede er i butikk – og den er NYDELIG! Den blir fantastisk å bruke til våren, viser når den kommer. 

Igjen så får jeg være med på så mye gøy i denne jobben, jeg merker hvor mye jeg ønsker å jobbe med dette – og hvor lite jeg lengter etter skolen nå! 


Nå er det fredag og snart helg, men jeg er på kontoret og jobber så ville bare skrive noen kjappe ord til dere. Jeg er virkelig heldig som har en så fin arbeidsplass, snart er det bare 1 måned igjen… Buuu. Igjen så beklager jeg fraværet mitt, det har skjedd litt div denne uken som har tatt meg litt vekk fra bloggingen – men skal begynne å planlegge bloggingen mye mer fremover, all skriveerfaring er viktig erfaring! Så er det jo veldig gøy i tillegg. Skal forberede innlegg i helgen så det ikke blir veldig hektisk til uken, for har jo jobb, trening og en del som skjer da (riksmøte med 7-Eleven, det blir kult! Jeg får også besøk fra Mo i Rana, Kardashian søsteren jeg aldri fikk!)

GOD HELG, NÅR HELGEN KOMMER!

9 kommentarer

Siste innlegg