Pre fall breakie

Følg bloggen min på facebook HER.

God onsdag, jeg har hatt en super start på dagen! Først så dro jeg og redaktøren i VIXEN på “Pre fall” visning, altså visning av noe av kolleksjonene som kommer til høsten. Utrolig kult, og mye fint som kommer – for mye fint for min lommebok… Buu. Men var veldig koselig og fikk hilst på flere mennesker, gøy å møte så mye folk! Håper folk vil huske meg da :- D


 

I dag har jeg jo jobbet etter vi var på Pre fall visningen, men kan også si at denne kvelden blir en bra kveld, skal nemlig på noen festligheter i kveld – som jeg forteller mere om i morgen. Så det blir veldig kult! Men har det travelt, så pusspuss.

Hvordan er din onsdag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg