Verdens beste har bursdag

Verdens beste Damon fyller 1 år i dag! Dette må selvfølgelig markeres på Facebook, Fransk Bulldog gruppen, Instagram og her på bloggen! 

Dette året har gått så utrolig fort, jeg husker da jeg våknet til en melding litt over 09:00 den 6. februar i fjor og fikk vite at 3 små hadde sett dagens lys kvelden før! Jeg fikk ikke sove mer den morgenen…. hahah! Denne lille sjasrmøren har forandret livet mitt og meg, han har lært meg masse på godt og vondt om hunder – men det har vært lærerrikt og noe jeg vil alltid ta med meg. Dette er min gutt som jeg ser på som mitt eget kjøtt og blod, han kan irritere meg herifra til evigheten… Men, han er søtest i verden! 

Jeg elsker deg for evig og alltid, min førstefødte sønn (hahahaha høres ut som en bonde fra 100 år tilbake i tid). Men for meg er han det, han er gull verdt og kommer alltid til å bety så mye for meg. 

I kveld har vi kost oss med besøk, og Damon har hatt besøk av rottis kusinen sin – de har kost seg, kranglet og lekt – perfekt hundebursdag!

Love fra mammiiii! Håper pizzaen og ølet smakte ♥

5 kommentarer

Siste innlegg