TGIF

WHAT I LIVE FOR!

Har hatt så fine dager sammen med Damon♥ Deilig å nyte tiden sammen, sove sammen og ha det gøy! Er så heldig som får oppleve dette vesenet, jeg forguder han og gjør alt for han.

Nå er det endelig helg (fikk deg egentlig i går da)! Det betyr at Erik endelig kommer hjem fra kurs i kveld, og blir hjemme! Wihuuu. Har storkost meg disse to ukene med Damon, men trives aller best når vi alle 3 er hjemme! Så denne fredagen går til en playdate med en Franks Bulldog som bor i nærheten, handle og ordne hjemme til min kjære kommer hjem. 

Jeg ser tilbake på en fin uke og håper helgen blir like bra, på lørdag blir det festligheter så på søndagen skal vi nok holde hviledagen hellig! 

Hva er dine planer for denne helgen?

3 kommentarer
    1. Så søt han er!
      og herlig å få kjæresten hjem ja.
      Det får jeg i morgen forhåpentligvis 😀
      Ellers skal jeg på kino i dag, og være med en kompis på søndag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg