Mitt hjerte er i Sandnes i dag!

Følg bloggen min på facebook HER.
155896988

(Bilde lånt fra pelsvarslerne.one)

Når folk er mer opptatt av de som avslører pelsdyrnæringen enn lovbruddene pelsdyrnæringen gjør, da er det mørkt.

I dag er mine tanker hos de som sitter i retten for å ha avslørt lovbrudd ved Norges Pelsdyralslagets leder sin gård i 2013. Om disse blir dømt er det en enorm krenkelse på ytringsfriheten, og det er ekstremt skummelt om mennesker blir truet til taushet. Den eneste måten på å avsløre denne næringen har vi fått bevist gang på gang kommer kun igjennom uanmeldte besøk. Desverre så er denne næringen statsfinansiert, så jeg bare føler på meg at det kan gå gale veien. Jeg håper bare at de som sitter å dømmer denne saken at de henter frem empatien sin og lytter til fagfolkene som er til stede, og tar den riktige beslutningen.

SE DOKUMENTAREN PELS HER!

58GCKR8Cm74
 
Hva tenker du om dette?
6 kommentarer
    1. Helt sykt at disse folka som bustet pelsfarmene skal dømmes! Det er jo ikke dem som skal dømmes, det er pelsoppdretteren! Jeg føler aggresjonen koke i topplokket mitt, når jeg hører pelsoppdrettere sier “Det er ingenting som tyder på at dyr har følelser” – bruk hodet ditt litt! Dyr føler smerte akkurat som oss mennesker! Hvor trangsynt går det an å bli!
      Jeg ønsker at pelsindustrien skal bli lagt ned, at det kommer en ny trend som ikke inngår å bruke “materialer” fra dyr!

    2. Utrolig trist, og totalt feil! Skulle så gjerne vist min støtte på den rettssaken, men det er jo så langt unna :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg