Yesterday – last day in practice

Følg bloggen min på facebook HER.




Dagen startet på pressefrokost, etterfulgt av avskjedslunsj for meg – siden det var min nest siste dag i praksis. Fine sjefen hadde ordnet til skikkelig lunsj og en veldig god ostekake! Så utrolig koselig å bli satt pris på, for jeg setter veldig pris på dem og at jeg har fått være hos Chili Publications / VIXEN i hele 2 måneder ♥ Vært helt fantastisk!

Så i dag er den siste dagen, utrolig vemodig – vil savne disse jentene masse! Alt jeg har fått oppleve og alle jeg har møtt, setter så pris på det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg