I’d rather be at Coachella

Følg bloggen min på facebook HER.


// Screenshots fra min Tumblr – http://kristinelars1.tumblr.com/

Coachella i Califonia er i gang, det kryr av kjendiser og fantastisk festivalmote! Drømmen for en sånn som meg, så skulle virkelig ønske at jeg var en høyt profilert magasin journalist og kunne vært der for å dekke festivalen. 


Nå er det videre bort for å feire bursdagen til søsteren min, hun fikk gaven i går og ble veldig fornøyd tror jeg? Så får se om hun får noe av familien som overgår den(neppe).

Flere som drømmer om Coachella?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg