I love food

Følg bloggen min på facebook HER.

♥ Svin indrefilet marinert i olivenolje, hvitløk og chili + salt og pepper ♥ Hjemmelagde båtpoteter med olivenolje, basilikum + salt & pepper ♥ Toro kaldrørt saus i ekstra lett rømme ♥ Salat med crispy salat, isbergsalat, agurk, vårløk og granateple

♥ Grov baguette ♥ Roastbiff ♥  Crispy salat, ost & skinke tubeost og løvtynn kokt skinke ♥ 1 pasjonsfrukt

♥ Fullkornspasta ♥  Svinekjøttdeig ♥ Kjøttdeig saus krydret med salt og pepper, basilikum, paprikapulver, løkpulver og hvitløkspulver ♥  1 boks erter

♥ Bygg knekkebrød ♥ Salami ♥  Roastbiff ♥  Agurk

Alt eksamensstresset har gått utover bloggen etter jeg kom hjem frem til Ålesund, men på torsdag er jeg endelig ferdig og jeg får vite om 2 år er komplett bestått! Så blir spennende å se hvordan eksamen i retorikk og kommunikasjonsetikk går, hvis noen har noen “secret tips” – bring it on ♥

Jeg har i hvert fall spist en del god mat i det siste da på tross av eksamen hengende over meg, spiste f.eks. vegetarburger i går som var veldig godt (men ikke bilde vennlig, da maten så ikke like god ut som den smakte)!

Hva driver du med for tiden?

6 kommentarer

Siste innlegg