Glade dager

Følg bloggen min på facebook HER.




Har hatt noen fantastisk flotte dager med min fine Tine ♥ Vi sees jo ikke så ofte da hun bor mange mil borte fra meg, men når vi sees – gud hvor bra det er! Hun er en fantastisk venn, vi har det så gøy sammen og deler så mye! Heldigvis så kommer hun hit på søndag igjen for å avslutte ferien sammen med meg før hun reiser hjem på mandag, så var ikke noe “sad goodbye” i dag, men blir nok det mandag morgen :- (

Vi har i hvert fall brukt dagene nyttig, lagt og sent og stått opp til et ok tidspunkt, vi har spist mye god mat, hatt mye godt i glasset, ledd mye, sett på gamle filmer, hørt på musikk og snakket masse! Lever for dager som dette♥


Love you to death sissy


Nå er det snart “back to reality” for min del, jobber i morgen og lørdag, så er det tilbake på skolen på mandag! Skal nyte denne dagen til det fulle, forberede bursdagsgaven til min bedre halvdel som fyller rundt tal neste måned ♥

Hvordan har dine dager vært?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg