Nytt hjem og fremtidige jobb planer

Følg bloggen min på facebook HER.

· O H   H A P P Y   D A Y · 

Dette er en fantastisk bra dag. I dag og i går var veldig bra, og har ført til at fremtiden ser veldig lys ut!

I går var jeg visning på en 40 kvm sokkelleilighet rett bortenfor Ekebergsletta i Oslo, og 14. Oktober flytter jeg endelig HJEM igjen <3 Det er ikke noe sted som er mer hjem for meg enn Oslo, det får ksote hva det vil ? men det er der jeg hører til. Det er der mulighetene mine er, der vennene mine er + omegn, og det er der hjertet mitt er. Det blir helt fantastisk å flytte inn i den flotte leiligheten under den fine familien jeg ?bor med?. Gleder meg helt uendelig til å flytte tingene mine igjen, få en ny start og finne meg til rette med den nye hverdagen min. Er så takknemlig for støtte fra familien rundt dette og tiden som har vært, og like takknemlig ovenfor venner! Takker for alle støttende ord, sosialt samvær og  for at dere alltid krysser fingrene for meg! Så utrolig takknemlig for å få snakke med mange jeg ikke har snakket med på lenge som gjør ting litt mindre ensomt.

I dag var jeg på møte med karrieresenteret på skolen, jeg har aldri møtt noen som støtter opp om drømmen min slik som den damen gjorde! Og hun hadde aldri møtt noen med ambisiøse, folk som virkelig har drømmen sin på plass ? og alt annet på plass! Da er det å få med meg to foredrag/kurs/forelesninger så er jeg fit for fight ? JEG SKAL STARTE MITT EGET NETTMAGASIN! Jeg kan faktisk ikke vente med å fortelle hele verden dette, men planene videre og rundt dette må nok være konfidensielt og kun hos meg! Håper dere gleder dere like mye som jeg til veien videre, hvor kult dette kan bli ? og ikke minst følge veien min mot en karriere etter studiet!

Jeg håper at nå kan ting bare gå oppover, at det er en fin tid jeg har foran meg! Nye eventyr, nye bekjentskaper, en ny hverdag og masse kjærlighet fra de jeg har rundt meg! Og ikke minst nye ting til mitt nye hjem ♥ hahah

Peace & love

10 kommentarer

Siste innlegg