Hektiske dager

Følg bloggen min på facebook HER.




·  I   F E E L   L I K E   I ‘ M   T O O   B U S Y   W R I TI I N G   H I S T O R Y   TO   R E A D   I T  ·
– Kanye West

Altså, for å være ærlig så har jeg virkelig savnet å skrive litt her disse dagene ? men tiden har ikke strekt til, og orken da. I helga var jeg i Oslo og hadde full jobbhelg ? som sag. Mandagen tok jeg meg skolefri for å få besøkt mamma, pakket ned litt og forberedt litt til flyttingen. Tirsdag gikk bort ved at jeg var på skolen, produktopplæring på jobben, besøkte mamma og fikk ordnet litt i tingene mine på kvelden. I går så styret jeg hit og dit hjemme for å få endene til å møtes med alt jeg skulle pakke med meg, morfar kom for å sette opp en sjenk ? så jeg måtte jo bidra der, jeg vasket 3 vasker med klær, tømte kjøleskapet og så fikk jeg pizzabesøk av ei venninne jeg ikke har sett på en stund før jeg brukte resten av kvelden på enda mer pakking, og litt tid i telefonen. Denne morgenen har også vært rimelig hektisk, jeg var oppe og ferdigdusjet godt før 9, fikk luftet hunden, pakket ferdig det siste, justert varmekabler og varmepumpe, lagt sammen noen vaskede klær, ryddet, tømt søpla og alt ble klart til at jeg “endelig” kunne ta med vofsen på toget til byen.

I dag har jeg jobbet noen timer i Oslo, delt ut tyggis på Oslo s faktisk! Veldig gøy, og hektisk. Tiden går fort ? men dog veldig kaldt. Så nå koser jeg meg hos ei venninne, som faktisk er på jobb, så slapper av før hun kommer hjem sent i kveld! Blir ikke så mye tid sammen, men koselig å se hverandre litt igjen uansett da <3


I morgen er det flyttedag ? først ca. 3 timer på skolen, så er det rett opp til mitt nye hjem for å ta i mot flyttelasset! Jeg kan faktisk nesten ikke vente, for neste gang jeg oppdaterer så er det i nye omgivelser! Jeg håper mitt nye eventyr blir bra, at jeg lærer meg et par nye ting på veien, at jeg blir mer selvstendig og rustet for fremtiden som journalist og person. Jeg gleder meg til å vise Damon vårt nye hjem til uka, best å ikke ha han surrende rundt blant pappesker, rot og ståhei! Lørdag så jobber jeg også faktisk, så søndag kveld tar jeg et fortjent pust i bakken og ?feirer? litt med fotballfest(forhåpentligvis) på Ullevaal og en øl eller to etterpå! 

Flere med hektiske dager for tiden?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg