Mandag

Følg bloggen min på facebook HER.


 

Kreativ tittel, i know! Men ville bare gi en liten lyd fra meg litt sent denne mandagskvelden. Denne dagen har gått veldig fort, jeg stod opp i god tid før jeg i dag hadde en del ting på tapetet, var jo først i banken før jeg var på produktopplæring på jobben, så dro jeg for å gjøre noen ærender (kjøpe persienner, gipsplate-skrueting og stod litt i kø – Oslo på sitt beste ♥ Togstreiken gjør jo det ikke akkurat noe bedre.

Så har endelig gullgutten min kommet i hus, og da begynner det virkelig å føles som hjemme her! Vi har rett og slett kost oss i kveld med å slappe av på sofaen, gått et par småturer så han fikk bli kjent med nabolaget også har jeg endelig fått tatt fatt på kjøkkenet – huff sååå mye å vaske da smarte meg pakket inn 70% av alt i avispapir… Hurra. Nå begynner det heldigvis å se litt hyggeligere ut her! 
 

Hvordan har din mandag vært?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg