Luksus

Følg bloggen min på facebook HER.
Ikke reklame


WMF grytesett / 1299,- (salgspris, koster 1999,- nå -) / HER    ·   Victorinox brødkniv / 299,- / Utsolgt i nettbutikk  ·   Victorinox santoku kniv/ 299,- Utsolgt i nettbutikk
 

Åh det fantastiske grytesettet fikk jeg i innflyttningsgave fra mamma og mormor – så takknemlig! Har prøvd de små og en av de mellomstore – og de er helt fantastiske kjeler å vaske, og unik kvalitet – mener jeg. Jeg har nok kjeler nesten livet ut! To små kjeler, en mellomstor + litt større og en stor gryte – PERFEKT!

Så er de to knivene en “treat” til meg selv, hahah! Jeg er jo så merkevarebevisst at det egentlig er litt kvalmt, alltid vært det. Men ser ikke ned på de som ikke er det/har mulighet til det, men gir gjerne folk råd om hvordan man kan finne frem til disse merkene for en rimeligere penge! Fordi de fleste kjøkkentingene mine som er av merke er kjøpt på salg/til rimeligere pris! 
 

T I P S   T I L  Å  A N S K A F F E    R I M E L I G E R E  K J Ø K K E N T I N G
 

· Alltid sjekk ut flere sider for eventuelle tilbud. Anbefaler også å vente med kjøp til før jul da de fleste har fantastiske tilbud på Rosendahl, Bodum, Victorinox osv.  Kitcc’n sin julekatalog har forresten kommet.

· Har man ikke hastverk med å anskaffe seg noe så anbefales det å vente og se ann – og google produktet for å finne den til rimeligst pris.

· Jeg bruker disse nettstedene for kjøkken-handling: kitchn.no / bakerenogkokken.no / kitchentime.no / cg.no / glassoginterior.no / tilbords.no

· Kjøper som regel med en ekstra ting så slipper man (ofte) å betale frakt!

· Melde meg opp på nyhetsbrevene så jeg får med meg tilbudene + blir medlem i kundeklubbene i forhold til tilbud. Flere kundeklubber også som har innmeldings-kupong/rabatt
 


Hva syntes du om de nye tingene mine? / Hvor handler du kjøkkenting?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg