New month, new beginning

Følg bloggen min på facebook HER.


·   T H E   F A L L E N   L E A V E S    I N   T H E   F O R E S T    S E E M E D   T O   M A K E  
E V E N   T H E   G R O U N D   G L O W   A N D   B U R N   W I T H   L I G H T   ·

 

Håper november blir bra, håper jeg får fullført målene mine med å levere to eksamener jeg “kan stå bak”, at jeg får oppleve noe gøy og at det blir en bra tid før min favoritt måned i året! ♥ 
 


Jeg går i hvert fall en hektisk måned i møte, semesteret ender 2. desember og før den tid skal 2 store eksamener leveres, og en litt mindre gjøres hjemme! Fakkeltoget mot pels 12. november skal jeg selvfølgelig stille opp på, Harry Potter-oppfølgeren kommer på kino denne måneden, jeg regner med å ha innflytningsfest og jeg skal jobbe en del! Har også planer om å få trent litt i mellom slagene da jeg har tenkt å ha “no candy november”! Så jeg har enrimelig stram timeplan før jeg endelig kan senke skuldrene i desember og bare konsentrere meg om jobb. Håper tiden går fort ♥

Klar for en ny måned?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg