Tre eksamener på under tre uker

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S N A P S H O T S   ·



Vært en rimelig hektisk tid de siste to ukene, og de siste dagene før juleferie blir intet mindre. Etter fakkeltoget har jeg hatt en stor eksamensinnlevering, masse jobb, innflytningsfest – som var SUPERDUPER bra, og jobbet tett med eksamen i flere dager før jeg endelig var i mål onsdag ettermiddag/kveld! På torsdag kunne jeg endelig koble av ved å reise til toten for et døgn, for måtte jo få med meg den årlige julegateåpningen på Raufoss! Var utrolig koselig, var nemlig med min kjæreee venninne – så kjørte vi litt rundt på toten og lo oss i hjel, rett og slett! Ser frem til jula med den frøkna ♥ I dag har jeg jobbet nok en gang, og det blir trolig siste gang i november! Også har jeg hentet gullet mitt etter et par “barnefrie” netter ♥

Nå er det jo første søndag i advent i morgen også, dere som har lest bloggen min i åresvis vet jo hvor mye jeg gleder meg hvert år! Mer om det i morgen, babieeees. 
 

Hva har du drevet med siden sist?

6 kommentarer

Siste innlegg