Så tenner vi et lys i kveld…

Følg bloggen min på facebook HER.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.

Endelig har den fineste tiden av året kommet, nemlig advent og jul! Jeg har alltid vært glad i jul, det er liksom min tid – føler jeg. Jeg har så uendelig mye tradisjoner og ting som må gjøres før julen kan ringe inn. I år reiser jeg home for christmas, gruer meg litt fordi jeg er EKSTREMT hjemkjær på julaften – og har jo hostet julaften 2 år på rad – men i år blir det naturligvis litt annerledes. Så da blir det toten i jula, men min fine Marte sørger nok for at det blir noen fine dager der! 

Julelisten min på Spotify finner du her!

Nå er i hvert fall det litt koselig her hjemme, julestjerna henger helt ut i vinduskarmen da – for ledningen er for kort så må finne på noe der, hahha! Ellers så har det blitt veldig koselig her nå ♥ Litt skuffet over butikkene i år som har fått inn veldig lite lilla (utenom kubbelys) så fått kjøpt inn veldig lite nytt annet enn en mindre julestjerne, et par lyshus og en led-lysslynge. Så er jo også Haribo kalenderen på plass, i år som i fjor – og mange år før det, så nå kan desember bare komme! 

Flere som har pyntet til advent? 

 

12 kommentarer

Siste innlegg