No candy November – CHECK!

Følg bloggen min på facebook HER.




Ikke 100% alle måltidene da jeg har glemt av noen frokoster og suppemiddager. Men jevnt over så er det slikt jeg har spist – har også spist en del spelt lompe pizza for ble jo så mye ingredienser til overs når man er alene – så hadde vel 3-4 middager tror jeg? 

Er så forbannet stolt over å ha verken tydd til potetgull, godteri, brus med sukker, usunne kaker, is eller junkfood og lignende! VELDIG stolt over meg selv, og det kjennes på kroppen. Fettet rundt knærne har blitt nesten borte, Dr. Denim buksa begynner til og med å bli romslig – og kan vel snart gå ned 1 størrelse i Bik Bok “Jobb-buksene” mine. Huden har blitt strammere rundt om på kroppen, jeg har vært mye gladere. Uten tvil det beste valget jeg kunne gjøre for meg selv denne måneden. 
 

·   There is no such thing as perfect. Nobody attains perfection. But if you keep trying, you grow and evolve, and to me that s the point: To be a better person today than I was yesterday; to become the best possible version of myself   ·
– KHLOE KARDASHIAN

 

Det har selvfølgelig ikke vært like enkelt hver dag, har jo som sagt hatt 3 eksamener i løpet av denne måneden – frister mest å trøste seg med noe digg da. Jeg har nok ikke jevnt over spist den aller sunneste maten, men jeg har ikke spist drittmat – og da føler jeg det er godkjent! Spiste nachos, gellyshots og drakk vin på innflytningsfesten – så det er den eneste dagen slikt var godtatt, men spiste ikke et eneste potetgullflak – overdrev heller ikke med nachos porsjonen. Men følte ikke noe sug etter snacks etterpå uansett.

Dette ga meg i hvert fall mersmak – og viser at JEG KAN! Så i desember skal jeg utnytte skoleferien min ved å få trent en del, for å så kanskje gå på en ny godterifri måned i januar! Jeg kan trygt si at dette er en god måte å starte på om man vil gjøre endringer i livsstilen sin uten å gjøre noe “dramatisk” ♥

Flere som har prøvd en godterifri måned med gode resultater?

6 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg om hvordan du greide det? Feks hva du spiste når du fikk søtsug osv? Og skriv gjerne et innlegg om når i januar starter, for jeg vil slenge meg på! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg