Jobbhelg is up

Følg bloggen min på facebook HER.

·   W E   D O N ‘ T   H A V E   T O   B E   O R D I N A R Y   ,   M A K E   Y O U R   B E S T   M I S T A K E S
‘ C A U S E   W E   D O N ‘ T   H A V E   T H E   T I M E   T O   B E   S O R R Y
S O   B A B Y   B E   T H E   L I F E   O F   T H E   P A R T Y   ·

·   I ‘ M   T E L L I N G   Y O U   T O   T A K E   Y O U R   S H O T   I T   M I G H T   B E   S C A R Y 
H E A R T S   A R E   G O N N A   B R E A K   ·

I går var kanelbolle rimelig nødvendig, måtte jo nesten trøste meg litt for The Vampie Diaries spilte inn sin siste scene EVER natt til i går. I kveld sendes episode 12 i siste sesongen – så etter det er det kun 4 episoder igjen. Dette er faktisk fryktelig emosjonelt da den serien virkelig er noe jeg har nærme hjertet mitt… Men ellers var det en grei torsdag, koste meg inne med Damon da det var ikke særlig stemning for lange turer i går når det bikket -5° ute! 
 

Har forresten blitt skikkelig hekta på Shawn Mendes for tiden, han er så utrolig flink! Han har forresten konsert i Oslo i mai.

Nå er jeg i hvert fall på skolen, morgen-økt før jeg skal begi meg ut på jobbhelg! Er bare 12 timer til sammen i dag og i morgen, men det merkes allikevel selv om jobben er jo rimelig chill, men står jo 5 timer rett opp og ned. Så er det mulig at familien kommer på besøk i løpet av helgen, så får håpe søsteren min blir frisk og rask så vi kan få litt besøk! God helg alle sammen ♥

Hva er dine planer for helgen? / Flere som er litt over gjennomsnittet glad i TVD?

6 kommentarer

Siste innlegg