Summer weekend

Følg bloggen min på facebook HER.
 

 

 

·   H A P P I N E S S   ·

Hooolaaaa, ny uke nye muligheter – på en tirsdag! Men hvem bryr seg? Er jo sommerferie. Men fra spøk til løk, jeg dro nemlig på meg en halsbetennelse i helga – som heldigvis begynner å fade ut nå, så jeg var faktisk helt slått ut på søndag og delvis i går. Var nemlig hjemover med snuppa i helga så hun fikk bli kjent med familien min alene, og det gikk veldig fint(som dere sikkert ser)♥ Kikki er allerede høyt elsket av oss alle, slik som Damon! Så det var en super helg med god mat, latter, hunder, gode samtaler og fint vær – og en del søvn da siden feberen tok tak i meg på søndagen. Så i går så tok jeg med meg søsteren min tilbake til Oslo for å reise på tusenfryd i dag – mer om det i morgen. 
 

Hvordan var helgen din?

4 kommentarer

Siste innlegg