Rollercoaster

Følg bloggen min på facebook HER. 


Foto: Kristine Larsen

I går tok jeg med søsteren min på Tusenfryd, på tross av halsbetennelsen jeg har dratt på meg – som forøvrig hadde blitt bedre. Vi koste oss i varmen mellom karuseller, barn, latter, slush og alt for mye veps. Så det var en super dag rett og slett! Vi var begge veldig slitne når vi dro derifra, tar på å gå på det store området i den varmen, og spesielt når man ikke er i form – for da jeg kom hjem så ble jeg verre igjen utover kvelden, og på jobb i dag så tettet øret seg sakte men sikkert i tillegg #lovemylife. Btw, bare vi som synes Thundercoaster synger på siste verset? Karusellen rister jo nesten på deg nakkeskader og piper av deg ørene med skjærende lyder – og ikke minst så var det 2 driftstans på den på bare de timene vi var der i går…
 

Flere som har vært på Tusenfryd i sommer?

6 kommentarer

Siste innlegg