New week

Følg bloggen min på facebook HER.

Endelig ny uke, heldigvis er jeg på bedringens vei – ble bare dårligere og dårligere igjen med 0 energi så derfor har jeg ikke hatt noe overskudd til oppdatering før nå. Bare å dusje gjorde at jeg i går måtte ta en powernap på et par timer… Og jeg stod opp da jeg dusjet, så det sier litt om hvordan formen har vært de siste dagene? 

Men nok om det, nå er det en ny uke med store muligheter for at den blir 10 ganger bedre! Fri fra jobb i dag, men så blir det 4 dager på jobb før jeg skal ha 2 bursdagsfeiringer til helgen med venner – for 2. August fyller jeg hele 22 år! Så dette blir en uke med jobbing, rydding, kjøpe inn litt div og bare kose meg egentlig! Savner jo trollungene mine veldig, og har jo ikke akkurat savnet dem mindre de mange timene jeg har ligget på sofaen, men vet de har det best hos pappaen sin når jeg hadde vært ferdig bare av å lufte de i hagen!
 


Fine flokken min!

Ellers så lurer jeg på hva dere ønsker å lese her fremover ♥ Bare å skrike ut! 

7 kommentarer

Siste innlegg