Birthday weekend

Følg bloggen min på facebook HER.
 

I morgen fyller jeg 22 så i den anledning planla jeg bursdagshelg – herreguuud for en flott helg! Lørdag ble jeg vekt 09:30 av at verdens flotteste Tine og venninnen hennes stod utenfor – etter en kjøretur på 13 timer! Jeg blir så rørt av å tenke på det, tenk å ha verdens herligste jente som kjører mange mil kun for å feire bursdagen din? Love her for that, og takk for at jeg fikk bli kjent med like flotte Aina! Ellers så dukket det opp flere overraskelser på kvelden når folk lurte meg med at de ikke kunne komme – så kom de, og jeg hadde en av de beste kveldene i år, var så utrolig gøy ♥ Takker så uendelig for alle som kom og gjorde kvelden så bra!

Søndagen kom og jentene måtte desverre dra nordover igjen, og jeg gjorde meg mentalt klar for dag 2! Men kvelden startet kjipt da jeg klarte jo å glemme igjen bankkortet hjemme så da var det hjem for å hente det. Det begynte jo selvfølgelig å sprutregne når jeg ventet på trikken mot sentrum igjen og Vålerenga tapte etter en sykt kjedelig kamp mot Manu. Men ble en kjempe fin feiring med vennene mine i Oslo, koste meg helt ekstremt♥ 

Mandagen gikk med til å bli vekt av fine Sara, så dro å møte henne for å spise på Friday’s, bursdagsmiddag! Så Ble noen fine timer med den flotte jenta♥


Foto: Kristine Larsen

Fått så utrolig mye fint i helgen, tusen takk til dere fine – men det viktigste var alle som møtte opp! Er så flott å se hvor mange fine venner jeg har ♥

Flere som hadde en bra helg?

14 kommentarer

Siste innlegg